Adres: Chylońska 227, 81-007 Gdynia
58 623 31 39
sekretariat@ppp2.edu.gdynia.pl

mgr Joanna Folejewska

mgr Joanna Folejewska

 

Joanna Folejewska

pedagog / psycholog / neurologopeda

mgr psychologii w specjalności psychologii klinicznej i zdrowia (Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS), terapeuta TSR I i II stopnia (CTSR), mgr pedagogiki (UG), terapeuta pedagogiczny, neurologopeda.

Realizatorka zajęć ‘Kid’s Skills – Dam Radę’ – pracy z dziećmi oraz ‘Jestem z Ciebie dumny’ – pracy z rodzicami (CTSR), Treningu Umiejętności Społecznych stopień I i II, programu wychowawczo – profilaktycznego „ „Spójrz inaczej” oraz programu „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców”; instruktorka Programu „Golden Five” – prowadzenie szkoleń i superwizji dla realizatorów programu (ORE W-wa Europejski Projekt Socrates/Comenius), programu Edukacyjno – Terapeutycznego „Ortograffiti”

Certyfikaty z zakresu: Psychologicznej Diagnozy Klinicznej (SWPS / Szpital Św. Wincentego a Paolo w Gdyni), Rozumienia dziecka z FAS, ADHD – symptomy i terapia, Wspomagania rozwoju psychospołecznego dzieci nieśmiałych, Profilaktyki uzależnień i konfliktów, Systemu doskonalenia nauczycieli opartego na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół, Polskiego Towarzystwa Dysleksji, Kinezjologii Edukacyjnej I i II ST, Diagnozy dyskalkulii rozwojowej, Specyficznych zaburzeń językowych – SLI (IBE), problemów żywieniowych w dzieciństwie – Dysfagia dziecięca wg metody NDT Bobath.

Diagnostyka, terapia i poradnictwo z zakresu psychologii i pedagogiki. Doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych i grupowych zajęć terapii pedagogicznej oraz zajęć warsztatowych i szkoleń (dla uczniów, rodziców i nauczycieli) z zakresu: trudności szkolnych i emocjonalnych, postrzegania siebie i swoich uczuć, radzenia sobie z trudnymi emocjami, profilaktyki uzależnień, budowania konstruktywnych relacji dorosłych z dziećmi i młodzieżą poprzez rozwijanie umiejętności wychowawczych.

Diagnoza i profilaktyka wad wymowy oraz doświadczenie w prowadzeniu terapii logopedycznej.  Terapia osób z zaburzoną komunikacją językową spowodowaną uszkodzeniem ośrodków mowy (neurologopedia).

Nauczyciel dyplomowany.